FAQ

Comenzi Japaneve

Comenzi online

Cum comand online?

Mai jos regăsești instrucțiunile prin care poți plasa comenzi online.

Pentru a plasa o comandă online, navighează în pagina de Shop adauagă produsul/produsele în coșul de cumparaturi

✔ fie direct din pagina de Shop folosind iconița PUNGĂ (bag)


✔ fie accesând pagina individuală a produsului și folosind butonul de ADAUGĂ ÎN COȘ.

Navighează în pagina de Checkout și finalizează comanda în 3 pași simpli – în secțiunea de Checkout ai posibilitatea de a crea un cont japaneve sau de a plasa comanda fără cont:

1. Facturare

In sectiunea 1. Facturare completează detaliile obilagorii în formularul de facturare. Nu vei putea accesa următoarea secțiune fără a completa toate detaliile solicitate în pasul de facturare (toate exemplele de mai jos au caracter orientativ – nu sunt detalii reale).

PrenumePopescu
NumeAlexandru Mihai
Adresă emailalexandrumihai.popescu@gmail.com
Telefon07XX.XXX.XXX
StradăSoseaua Orhideelor Nr.30, bloc Residence, scara 1, etaj 6, apartament 61
Cod poștal067100
JudețBucurești
OrașBucurești

2. Livrare

✔ In secțiunea de 2. Livrare sunt solicitate informațiile legate de adresa de livrarea a produselor. În cazul în care adresa de livrare corespunde cu adresa de facturare, acest pas nu este necesar și poți continua la secțiunea 3. Metoda de plată;
✔ Pentru a introduce o adresă de livrare diferită de cea de facturare, activează butonul LIVREAZĂ LA O ALTĂ ADRESĂ? și adaugă detaliile adresei de livrare;
✔ Tot în această secțiune poți lăsa o notă pentru comanda plasată în câmpul de NOTE COMANDĂ (OPȚIONAL).

3. Metoda de plată

În pasul 3. Metoda de plată vei putea:

✔ vedea un sumar al comenzii în curs de finalizare;
✔ alege metoda de obținere a pachetului – recomandat să citești secțiunea Care sunt metodele de livrare? din această pagină;
✔ alege metoda de plată a produselor – recomandat să citești secțiunea Care sunt metodele de plata disponibile? din această pagină.

Pentru a putea plasa comanda, bifează casuța Am citit și sunt de acord cu secțiunea de termeni și condiții a site-ului japaneve.ro* – care este obligatorie – și folosește butonul FINALIZARE pentru a plasa comanda.

Imediat ce comanda va fi plasată cu succes, vei primi un mesaj de confirmare in cadrul siteului Japaneve si un e-mail de confirmare a comenzii înregistrate pe adresa de e-mail introdusă în secțiunea de facturare.

Foarte important: În cazul în care acest e-mail nu ajunge în secțiunea de Inbox a emailului tău, te rugăm să verifici următoarele secțiuni din e-mail: Spam/Promotions/Update.

Comenzi telefonice

Pot face comenzi telefonice?

Desigur, comenzile telefonice se pot realiza la următorul număr de telefon 0755.400.336

Un reprezentant Japaneve va prelua apelul în care va trebui să îi comunicați produsul sau produsele pe care doriți să le comandați, adresa de livrare, modalitatea de obținere și de plată a coletului.

Pot plasa comenzi fără cont japaneve?

Comenzi fără cont japaneve?

Desigur, nu este necesar crearea unui cont japaneve pentru a putea plasa comenzi online.

În momentul plasării unei comenzi online vei avea opțiunea de a finaliza comanda fără a avea un cont japaneve.

Cum știu dacă comanda mea este procesată?

Comanda mea este procesată?

Îți vom trimite un e-mail de confirmare pe adresa adăugată în secțiunea de facturare imediat ce comanda ta a fost înregistrată în sistemul nostru. Trimiterea acestui e-mail ar putea întârzia până la o ora în cazul în care plata produselor se realizează online (ex: durata tranzacției online).

Imediat ce comanda ta va fi expediată, vei primi o un alt e-mail de confirmare a livrarii împreună cu AWB-ul asociat pachetului, pentru a putea verifica statusul expedierii.

Există câteva metode prin care poți ști dacă plasarea comenzii tale s-a finalizat cu succes:

✔ în momentul finalizării unei comenzi online primești nofificare prin e-mail în care ți se comunică statusul comenzii – în cazul în care acest e-mail întârzie să apară, te rugăm să verifici secțiunile de spam/update/promotion;

✔ un reprezentant Japaneve te va contacta telefonic pentru a confirma comanda plasată;

✔ în cazul în care ai un cont japaneve, poți verifica în secțiunea de comenzi.

Cum pot anula o comandă?

Anulare comandă

Comenzile plasate pot fi anulate astfel:

telefonic: poți solicitati anularea comenzii telefonic la 0755.400.336

e-mail: poți solicitati anularea comenzii prin e-mail, la adresa contact@japaneve.ro – te rugăm să menționezi numărul comenzii (ex: #JPN00027 )

online: solicitarea online se poate realiza doar în cazul în care ai un cont japaneve existent – poți merge în secțiunea de comenzi și ai posibilitatea de a solicita anularea comenzii. O notificare va fi trimisă către administratorul Japaneve, iar în funcție de condițiile prezentate mai jos, solicitarea va fi Aprobată sau Respinsă (această decizie va fi comunicată pe e-mailul asociat contului tău sau telefonic).

Solicitarea de anulare se aproba în următoarele condiții:

✔ clientul să solicite anularea înainte ca pachetul să fie predat serviciului de curierat sau să nu fie deja în proces de livrare.

Livrare & Plată

Care sunt metodele de plată disponibile?

Metode de plată

Metodele disponibile de plată se regăsesc mai jos și se pot alege în momentul finalizării comenzilor online în secțiunea 3.Metoda de plată din pagina de Checkout:

✔ Plata ramburs
✔ Plata online cu cardul, prin MobilPay

 

Plata ramburs:

Plata poate fi facută în numerar în momentul în care curierul vă livrează marfa comandaă. Valoarea rambursului va fi înscrisă în factura ce însoțește marfa și aceeași cu cea comunicată în momentul plasării comenzii de pe pagina de Shop (prin e-mail sau telefonic de către un consultant Japaneve).

Foarte important: pentru comenzile plasate cu metoda de plată ramburs, se va percepe o mică taxă de rembursare de 6 lei. Această taxă va fi inclusă în momentul alegerii metodei de plată din secțiunea 3.Metoda de plată, fiind adăugată și în factură.
În cazul în care doriți evitarea acestei mici taxe, puteți opta pentru Plata Online cu cardul.

urgent

Plata Online cu cardul:

Plata online cu cardul se poate face folosind serviciile MobilPay (NETOPIA Payments) http://www.payu.ro, unul dinte cei mai mari procesatori de carduri din România. Astfel asigurând, protecția și confidențialitatea datelor introduse, la cel mai înalt nivel de securitate.

netopia

Care sunt metodele de obținere a produselor?

Metode de obținere a produselor comandate

Metodele disponibile în vederea obținerii produselor Japaneve se regăsesc mai jos și se pot alege în momentul finalizării comenzilor online în secțiunea 3.Metoda de plată din pagina de Checkout:

livrarea prin curier: livrarea se realizează de către Urgent Cargus:

urgentcargus

ridicare pesonală: pentru ridicarea personală aveți disponibile 2 puncte de ridicare:

📌 București, Sector 6, Șoseaua Orhideelor Nr. 19, 19th Residence
📌 Teleorman, Turnu Măgurele, Strada 1 Decembrie 1918

În cazul în care alegeți ridicare personală a produselor, veți fi contactat, în cel mai scurt timp de la plasarea comenzii, de către un reprezentant Japaneve cu care veți stabili împreună ziua și ora la care puteți ridica pachetul.

Costuri livrare curier?

Care sunt costurile de livrare prin curier?

Costurile serviciilor de curiert sunt următoarele:

✔ Livrare produse în București: 19 Ron (TVA inclus)
✔ Livrare produse Național: 24 Ron (TVA inclus)

✔ Livrare mostre scutece în București: 15,5 Ron (TVA inclus)
✔ Livrare mostre scutece Național: 17,5 Ron (TVA inclus)

*costul pentru livrarea mostrelor de scutece – campania Scutece pentru o zi – va fi suportat exclusiv de către client/solicitant.

Urmărește comanda

Cum pot urmări o comandă în proces de expediere?

Pentru a urmîri statusul unei comenzi în proces de expediere, accesează pagina de Tracking AWB din cadrul siteului URGENT Cargus, în care va trebui să introduci Seria AWB furnizată.

Ghidul utilizatorului

Cum îmi creez un cont japaneve?

Cont japaneve

Pentru a crea un cont Japaneve, mergi la pagina Contul Meu, secțiunea ÎNREGISTRARE și compeltează  cele 3 câmpuri obligatorii:

Nume UtilizatorNumele utilizatorului Japaneve;
Adresă de emailAdresa asociată contului Japaneve;
ParolăParola contului Japaneve.

După finalizarea procesului de înregistrare, un e-mail de confirmare va fi tirmis catre adresa înregistrată.

În cazul în care acest e-mail nu ajunge în secțiunea de Inbox a emailului tău, te rugăm să verifici următoarele secțiuni din e-mail: Spam/Promotions/Update.

Ce pot face cu un cont japaneve?

Ce pot face cu un cont?

Secțiune în lucru…

Cum pot lăsa o recenzie?

Recenzii

Pentru a putea lăsa o recenzie ai nevoie să te autentifici în contul tău japaneve, deja existent, și să fi achiziționat produsul pentru care dorești să lași recenzia respectivă. Nu poți lăsa o recenzie pentru un pordus pe care nu l-ai achiziționat.

Nu ai un cont japaneve? Deschide secțiunea Cum îmi creez un cont japaneve? din această pagină și urmărește pașii.

Poți afla, de asemenea, toate capabilitătile creării unui cont accesând secțiunea Ce pot face cu un cont japaneve?

Cum pot adauga produse în Wishlist?

Wishlist

Pentru a putea adauga produse în secțiunea de Wishlist ai nevoie de un cont Japaneve. Pentru a putea beneficia de această funcționalitate te rugăm să te autentifici în contul deja existent sau, în cazul în care nu există, să îți ceezi unul.

Nu ai un cont japaneve? Deschide secțiunea Cum îmi creez un cont japaneve? din această pagină și urmărește pașii.

Am uitat parola / Nu mă pot loga în cont

Am uitat parola

În cazul în care ai uitat parola contului Japaneve, ai opțiunea de resetare, accesând următoarea pagina: resetează parola

Trebuie doar să introduci adresa de ta e-mail asociată contului și să folosești butonul: RESETEAZĂ PAROLA

O notificare va fi trimisă către adresa introdusă cu instructiunile de resetare necesare.

În cazul în care acest e-mail nu ajunge în secțiunea de Inbox, te rugăm să verifici următoarele secțiuni din e-mail: Spam/Promotions/Update.

Nu mă pot loga în cont

În cazul în care nu reușești să te autentifici în contul tău Japaneve, te rugăm să trimiți un e-mail pe adresa: contact@japaneve.ro  în care sa ne comunici acest aspect și te vom asista în cel mai scurt timp posibil. Avem nevoie să ne comunici numele de utilizator sau adresa de e-mail asociată contului.

Cum pot solicita stergerea contului japaneve?

Doresc ștergerea contului Japaneve

Pentru ștergerea contului Japaneve, te rugăm să ne trimiți un e-mail pe adresa: contact@japaneve.ro solicitând ștergerea contului. Te rugăm să ne comunici numele de utilizator sau adresa de e-mail asociată contului.

Imediat ce contul tău a fost șters, vei fi notificat prin e-mail.